“Slimme technologie als antwoord op krapte en uitstroom”

Ixly introduceert People Platform voor grip op talentbehoud en duurzame ontwikkeling.

 

De druk op HR-afdelingen neemt toe. Nederland telt een recordaantal openstaande vacatures en de uitstroom van personeel blijft stijgen. Uit een recent rapport van Deloitte blijkt dat 72% van de HR-leiders het behoud en de ontwikkeling van talent als hun grootste uitdaging ziet. Om deze problemen het hoofd te bieden, lanceert Ixly het People Platform, een innovatieve oplossing die HR-professionals in staat stelt hun werkprocessen te personaliseren, digitaliseren en optimaliseren.

Met dit platform hebben HR-professionals niet langer consultants of externe specialisten nodig om hun tools aan te passen. Branding, procesflows, het samenstellen van assessment onderdelen en zelfs de teksten in het platform kunnen volledig worden gepersonaliseerd. Daarnaast bieden de adaptieve assessments en intuïtieve dashboards direct inzicht in de sterke punten en ontwikkelbehoeften van medewerkers. Dit maakt het platform niet alleen gebruiksvriendelijk, maar ook effectief in het verhogen van betrokkenheid en productiviteit.

Volgens Ixly CEO Dirk-Jan van de Werfhorst staat HR voor de uitdaging om met minder middelen meer te bereiken. ‘En dat vraagt om slimme oplossingen die niet alleen processen stroomlijnen, maar medewerkers ook écht ondersteunen in hun ontwikkeling. Met het People Platform bieden we een tool die niet alleen efficiëntie verhoogt, maar medewerkers inspireert en verbindt. Hoe kunnen we meer doen met assessmentdata, dat was onze centrale vraag bij de ontwikkeling van dit platform. Want zeg nu zelf, vaak maak je een test,game of vragenlijst, je kijkt een keer naar het rapport en dat was het dan. Maar hoe zet je nu die inzichten blijvend in voor organisatie-,teamontwikkeling of een individuele loopbaan. Met het People Platform koppelen we data aan inzichten en inzichten een trajecten voor selecteren, ontwikkelen en behouden van mensen. Dit is pas het begin, ik zie dat het steeds meer schuift van testen naar de data achter de inzichten en hoe je dit inzet in duurzame acties en resultaat.”

Ixly, onderdeel van de Schouten & Nelissen Groep, laat met deze lancering zien hoe technologie en personalisatie hand in hand gaan.

Andere blogs